Monday, June 29, 2015

सफलता को सुत्र_128

" हिम्मतलाई जाँच्ने दुस्साहस नगर्नु ........पहिल्यै नै धेरै तुफानहरुको बाटो मोडिसकेको छु "

" गन्तव्य त्यस्तो चाहियो कि जुन दिन म हारे पनि त्यो दिन जित्नेहरुको भन्दा धेरै मेरै चर्चा होस "

" दादागिरी त म मृत्यु पछि पनि गर्नेछु ......मान्छे पैदल हिड्नेछन र म उनिहरुकै कन्धामा "

" हुकुमत उसैले गर्दछ जसले अरुको दिलमाथी राज गरेको हुन्छ , नत्र भने ताज त गल्लिको भाले कुखुराको टाउको मा पनि हुन्छ "

" केटि त कहिल्यै पटाउन सकिन तर बदनाम यसरी भइरहेको छु कि जस्तो कि 100 रानीहरुमा एक्लै बादशाह हु "

" मेरो जिन्दगीको कहानी केही यस्तो छ जसमा Hero पनि मै , र Villain पनि मै "

" रेस त्यो मान्छेहरुले लगाउछन जसलाई आफ्नो किस्मत अन्दाज गर्न चाहन्छन , म त त्यो खेलाडी हु जो किस्मतको साथ खेल्ने गर्दछु "

" म जान्दछु कि बादशाह बन्ने जस्तो कुरा मेरोमा केही छैन तर यो कुरा पनि सुन्नुस साथिहरु .... कि म जस्तो बन्ने बादशाह को पनि औकात छैन "

" खेल तासको होस या जिन्दगीको ....आफ्नो एक्का तब नै देखाउनु जब सामने बादशाह हुन्छ "

No comments:

Post a Comment

टिप्पणी गर्नुहोला......